GWARANCJA
Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wad produktów ponosimy pełną odpowiedzialność za wady. Dwunastomiesięczna gwarancja sprzedawcy obejmuje mechanizm zegarka oraz ewidentne wady fabryczne. Baterie w zegarkach nie podlegajągwarancji – stanowią element eksploatacyjny. Wymiana baterii we własnym zakresie nie powoduje utraty gwarancji.
Reklamację dotyczącą wad produktów można składać w ciągu dwunastu miesięcy od daty zakupu. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie dowodu zakupu (paragon lub faktura)
Aby zareklamować wadliwy produkt pobierz i wypełnij dostępny tutaj formularz reklamacyjny, a następnie prześlij produkt wraz z paragonem lub fakturą oraz z wypełnionym formularzem na adres sklepu:
MUJER SKLEP,
UL.SYPNIEWO 8A/24
POZNAŃ 61-327,
tel: +48 504434001,
e-mail: hello@mujer.sklep.pl
W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki rozpatrzymy reklamację i wyślemy Państwu informację zwrotną. Jeśli reklamacja zostanie uznana dokonamy zwrotu należność za produkt/y na konto bankowe wskazane przez Państwa w formularzu reklamacyjnym lub zrealizujemy inne świadczenie zgodnie z Państwa dyspozycją z wniosku.
UWAGA! Nie odbieramy przesyłek za pobraniem. Należy przesyłkę opłacić z góry.